Tomasz Domański
Kategorie: Biznes i ekonomia, Dla dzieci, Edukacja, Informatyka, Inne, Języki obce, Literatura, Nauki społeczne, Poradniki, Prawo, Przewodniki i podróże, Psychologia
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów
Autor: Tomasz Domański (red.)
Cena: 14.91 zł 17.90 zł
Oszczędzasz: 0.358 zł
Autor: Tomasz Domański (red.)
Cena: 14.91 zł 17.90 zł
Oszczędzasz: 0.358 zł
Marketing produktów regionalnych na europejskim rynku żywności
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Cena: 14.46 zł 17.90 zł
Oszczędzasz: 0.537 zł
Autor: Tomasz Domański, Paweł Bryła
Cena: 14.46 zł 17.90 zł
Oszczędzasz: 0.537 zł